Direktlänk till inlägg 16 februari 2011

Willevas Rambo

Av Christian Hansen - 16 februari 2011 11:02

HEJ alla :D

Nu har även jag och Rambo hittat ut i bloggvärlden .


Denna blogg ska vara en sida som vi lägger in våran träning och bilder på vad vi gör på veckorna , detta för att min husse ska få sig en spark i röven och träna mig , plus att han kan lära sig lite mer om datorer .


Rambo har varit hos mig nu i ett par veckor och det var inte svårt att ta till sig denna vovve , han uppvisade dom kvalliterna som jag ville ha . Han har även charmat mina barn , min fru och grannarna . Rambo har nu funnit sig till rätta hos oss och det är nu dags att börja hårdträningen både när det gäller utställning som bruks .

Vi har fördelen av att ha en mycket bra träningsgrupp där vi kompleterar varandra mycket och ger varandra feedback , vi ska börja med lydnaden och spår för att sen träna skydd .

Bilder på träning och utställnig kommer att komma löpande .  

 
 
Tuija

Tuija

16 februari 2011 11:43

Vad kul! Nu ska vi allt hålla koll på er! Hehee
Kram Tuija

http://www.qwerro.se/Nira

Christian Hansen

23 februari 2011 02:01

Tycker jag :D

 
Ingen bild

torneryds umza

21 februari 2011 12:22

Välkommen ut i bloggvärlden rambo!
Sparka din husse från mig!

/umza

Christian Hansen

23 februari 2011 01:38

Jag bet honom istället ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christian Hansen - 14 mars 2011 16:24

JAHA!!!! Då har det åter varit söndagsträning i ridhuset . Det blev lite ringträning med Krille och Bubblis små och Rambo , det gick mycket bra men dom har lååååångt kvar till full kapasitet .... men det är ju bara valpar så på det stora hela en ...

Av Christian Hansen - 23 februari 2011 01:40

Ja nu har jag hittat lite ledig tid att skriva :) Klockan är nu 01:41 tisdag natt .   Vi var och tränade i ridhuset på Hanaskede på söndagen , det blev lite lydnad och så fick Rambo prova på att kampa lite med Nicklas , detta tyckte han var kul...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards